15.1.13

דבר והיפוכו

אתמול צפיתי בטקס גלובוס הזהב. הטקס הונחה ע"י השחקניות הקומיות האהובות עלי- טינה פיי ואיימי פולר (שתיהן מוכרות בייחוד מהתוכנית Saturday night live)
לרוב איימי פולר הבלונדינית נחשבת למושכת מבין שתיהן, אך הפעם בלט לי מאוד כי פולר עשתה כל טעות אפשרית בבחירת המראה שלה, בעוד פיי הצליחה בצורה נפלאה.












אז נתחיל בהצלחה:

טינה פיי היא בעלת פנים מרובעות. זוויות הפנים רוככו בעזרת תסרוקות גלית, ארוכה ושופעת, ופוני מוצלח שמטשטש את המצח. עגילי השנדלייר (מתנדנדים) רק מדגישים את כל הטוב שבתסרוקת. 

בנוסף האיפור מבליט בצורה נפלאה את עצמות הלחיים ואת הסנטר שלה, כך שהפנים נראות כאילו הן בעלות צורת לב ולא מרובע. 

השמלה- לטינה שיער ועיניים כהות, וצבע השמלה הכהה והעמוק מחמיא לה. הבד המנצנץ מצליח להראות מעניין ולא זול. הגזרה הדוקה במקומות הנכונים (יש לציין שהבחורה בת 40+ וילדה לאחרונה בפעם השניה) וצווארון הקולר מחמיא לכתפיים ולזרועות העדינות שלה. 

הצמידים משלימים את המראה, ורק הטבעת האדומה לא שייכת ולא מועילה.
פיי במראה מרושל, מתוך התוכנית "30 רוק"
                                            
















לעומתה, נמצאת איימי פולר שהפעם פישלה בגדול.

לאיימי פנים עגולות ומראה בהיר מאוד.
השיער שלה מסורק הצידה, מקיף את הראש, ואסוף ל"עגבניה" בסופו. אמנם זה מראה מאוד טרנדי כרגע, אבל הוא שגוי לחלוטין לבעלות פנים עגולות. 
הקפת הפנים בשיער היא כמו עיגול נוסף על הפנים העגולות, ה"עגבניה" עגולה, ואפילו העגילים עגולים וצמודים, מה שנותן לאיימי מראה פנים שמנמן ממש, שלא קיים אצלה ביומיום.

האיפור- הסומק לא שובר את עגלגלות הפנים, השפתון בהיר מדי לפנים הבהירות של איימי (ומול תאורה חזקה וצילום יש צורך באיפור מאוד דומיננטי ע"מ שהפנים לא יהפכו לחיוורות ומחוקות) הצללית החומה והריסים הכבדים רק מטשטשים את העיניים הכחולות והיפות שלה. חבל.

השמלה היא פספוס גדול בפני עצמו.

המחשוף הוא דרמטי אבל לא יוצר מראה חזה מושך, צורת השמלה נפוחה ולא מחמיאה- בייחוד סביב השרוולים, אזור קדמת הבטן הדוק ומשמין, וגם החגורה החביבה לא מצליחה לתקן.

אבל אפילו הגזרה הנוראית הזו הייתה יכולה לקבל ציון "עובר" אם הצבע לא היה כ"כ שגוי עבורה. לטיפוס בהיר כמו איימי דרושים צבעים בהירים וצלולים, ואילו היא בחרה בצבע כהה ועמום. 

את רואה שאת יכולה? איימי בימים מחמיאים יותר.





















רוצה לדעת מה הם הצבעים והגזרות המתאימים לך? אני כאן לשירותך!
פני אלי לקבלת יעוץ סטיילינג אישי ומקצועי.


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נגישות ורגישות

מכתב חשוב מלקוחה מקסימה, שהבאתי אותו כפי שהוא. פתוח, כנה ואמיתי. לוק הכי לביש, כשהוא נגיש- חנה אביטן אוקי, אז אחרי הרבה תהיות על העניי...