12.6.13

סיבוב קניות

אם עוד לא ידעתם, לאחרונה נולדה לי בת מתוקה. וכמו אחרי כל לידה, אני נוברת בבגדי ה"לא-הריון" שלי ומגלה שהחצאית ההיא בעצם לא נוחה לי, החולצה כבר מיושנת והשמלה--- מי היה מאמין שפעם בכלל לבשתי אותה?

ואז אני מבינה שעם כל ה"צער" שבדבר, אני נאלצת לצאת למסע קניות יסודי, מצויידת בטענה המופתית- "אין לי מה ללבוש".


לרוב אני נהנית לפתור את הבעיה בעזרת רשת H&M.


בחנויות H&M קיים מגוון עצום שמותיר נשים רבות מבולבלות ומתוסכלות. בנוסף, הסגנון בחנות שונה ממה שאנחנו רגילות אליו ברשתות האחרות. מצד אחד מדובר בבגדי בייסיק, ברמה ואיכות גבוה יותר משנמצא בחנויות אחרות, אך מצד שני הסגנון צעיר ועדכני מאוד, כך שמי שבאה לחפש שמלה לשבת תצטרך לחשוב קצת "מחוץ לקופסה" כדי לצאת מרוצה.


למי שלא מוצאת את עצמה מבחינת סגנון בחנות, אני מציעה-

כשאת מרימה בגד מהמדף, הסתכלי על הגזרה והבד וחישבי האם הם יחמיאו לך, אפילו אם הם לא בסגנון אליו את רגילה. אולי תופתעי לגלות בתא המדידה שבעצם גם בסגנון אחר את נראית מצוין ובעזרת אקססוריז נכונים תגיעי למראה אליו את יכולה להתחבר ולהנות ממנו.

למי שצריכה קצת הכוונה, נברתי בקולקציה הנוכחית ומצאתי כמה פריטים מעניינים:



שמלת שיפון סגולה, בעלת מפתח V שמחמיא לבעלות פנים עגולות ולבעלות צוואר קצר.
http://www.hm.com/
לשמלה כיווצים ותיפור במעלה אזור המותניים, שמתאים בייחוד לבעלות מותניים גבוהות וכן לטשטוש הבטן.
השמלה באורך מקסי ובסיומת בד עדינה ורכה, ליצירת מראה גוף ארוך וגבוה.
השמלה מתאימה לשבתות ואירועים, היא אלגנטית אך צעירה.


http://www.hm.com/


שמלת ג'רזי בגוון בז'. 
לשמלה מפתח V עמוק במיוחד, שבשילוב עם חולצת בסיס יחמיא בייחוד לבעלות חזה גדול, כיוון שמראה השכבות יאזן ויקטין מעט את מראה החזה.
השמלה מכווצת באזור אמצע המותן, וניתן להוסיף לה חגורה להדגשה של המותן והוספת עניין.
השמלה מתאימה ליציאה עם חברים או עם בן הזוג, ולאירוע בשעות הבוקר.


צריכה הכוונה? רוצה מלתחה מעניינת ומחמיאה?
פני אלי ליעוץ סטיילינג אישי ומקצועי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נגישות ורגישות

מכתב חשוב מלקוחה מקסימה, שהבאתי אותו כפי שהוא. פתוח, כנה ואמיתי. לוק הכי לביש, כשהוא נגיש- חנה אביטן אוקי, אז אחרי הרבה תהיות על העניי...