7.9.14

הטיפ הכי חשוב

נשים רבות שואלות אותי איזה טיפ אני יכולה לתת להן, שיגרום להן
להרגיש יותר טוב עם עצמן.

כמובן שאין טיפ אחד שיכול להתאים לכלל הנשים, ובכל זאת הייתי רוצה לנסות ולהעניק משהו מועיל, על קצה המזלג...

"את הכי יפה כשנוח לך"- קלישאה מוכרת, שצריך להשתמש בה בצורה הנכונה.

אם את מסתובבת עם חולצת סוף מסלול וכפכפים, יכול להיות שנורא נוח לך, אבל לא תרגישי בנוח, וכנראה לא יהיה לך כ"כ נעים לפגוש את המורה של הילד, או את האקס המיתולוגי ברחוב.
מצד שני, אם תלבשי שמלה מהממת, שלוחצת ומעיקה, ואולי גם לא מתאימה לסיטואציה, גם אז לא תרגישי בנוח, ואחרי לבישה אחת השמלה תמצא את עצמה מעלה אבק בארון.

מבחינתי, הדרך להרגיש יפה ובנוח, היא לבחור בגדים שאת יודעת שאת נראית בהם טוב, שהשקעת בהם זמן וחשיבה ואת שמחה ללבוש אותם. את לובשת אותם ללא ספקות ותהיות ומבלה בהם בלי מגבלה.




נשמע כמו חלום?
כסטייליסטית, התפקיד הראשוני שלי הוא לעזור ללקוחה להגיע למערכת לבוש שמתאימה לה במאה אחוז, מבחינת טעם, סגנון, מידה, צניעות ועוד. 


לקריאת משוב מלקוחות שלי לחצי כאן

כדי ליצור שינוי במלתחה שלך, התחילי ללבוש את הפריטים האהובים עליך ביותר, אלו שאת מקבלת עליהם פידבק חיובי, כדי ליצור לעצמך את התחושה הטובה "אני יכולה להראות נפלא", גם אם זה מגביל אותך לשימוש במספר פריטים מוגבל.
אחרי כמה ימים של התנסות, נסי לחשוב- מה אהבתי בבגדים האלה? מה בהם מחמיא לי במיוחד? איפה אני יכולה להשיג עוד בגדים שיחמיאו לי כך?

אם את מתקשה לענות על השאלות, או שבכלל לא מצאת בארון שלך בגדים שאת רוצה ללבוש, את מוזמנת לפנות אלי במייל:
hadass.w@gmail.com
או בטלפון: 054-4492467
אשמח לסייע ולענות לכל שאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נגישות ורגישות

מכתב חשוב מלקוחה מקסימה, שהבאתי אותו כפי שהוא. פתוח, כנה ואמיתי. לוק הכי לביש, כשהוא נגיש- חנה אביטן אוקי, אז אחרי הרבה תהיות על העניי...