16.11.15

מסתתרת מתחת למעיל?

החורף כאן, והרבה נשים מעידות כי קשה להן יותר להתלבש בצורה נכונה בעונה הקרה מאשר בקיץ.

אם בחודשים החמים לבשת חולצה יפה, חצאית מתאימה ויצאת לדרך, כאן נדרשת חשיבה והתאמה רבה יותר בין הפריטים הרבים שנוספו- מגפיים, גרביונים, קרידגן, צעיף וכן הלאה.

בנושא מגפיים, את מוזמנת לקרוא את הפוסט שלי בנושא ולהשלים פערים.
מגפונים- עשויים ליצור מראה רחב מאוד לרגל אם הם מטשטשים את האזור הצר שלה: הקרסול.
אם את רוצה לחטב את מראה הרגליים שלך, בחרי במגפונים צרים באזור הקרסול והמנעי ממגפונים נפוחים ורחבים, אותן תוכל לנעול בשמחה אשה בעלת רגליים צרות וארוכות.

גרביונים- לשמירה על מראה אחיד והרמוני, מומלץ לשלב את צבע הגרביונים עם צבע הנעלים או עם החצאית.


במקרה בו את לא מצליחה להתאים, בחרי בגרביונים בצבע גוף. שימי לב שהיום בניגוד לעבר ניתן למצוא גרביונים בשלל גוונים שידמו לצבע העור של כל אחת, ולא רק בצבע קאמל.


סריגים- למי שמתקשה במציאת סוודר מחמיא, אני ממליצה לבחור בסריגים פתוחים בעלי כפתורים או חגורה, שניתן להתאים ולהדק במקומות הרצויים. שימי לב לאורכו של הסריג, סריגים רבים מסתיימים באוזר הירכיים\ישבן ויוצרים מראה אגן רחב יותר. בחרי את האורך שמחמיא *לך* ולגזרה שלך.

צעיפים- צעיף שמשתלשל בקדמת הגוף מסתיר את הפרופורציות שלנו. אם את רוצה לטשטש את אזור הבטן או החזה, את יכולה לבחור בצעיף ארוך או צעיף טבעת (אינפינטי)
 שימי לב שמאותה סיבה ממש המראה שנוצר עשוי להיות רחב ממידותייך, כיוון שאת מטשטשת גם את החלקים הצרים יותר בגופך. אם את רוצה ללבוש צעיף מבלי להסתיר את המותניים, את יכולה לבחור בצעיף דק ועדין ו\או לבחור בהופעה מחטבת במיוחד, למשל כזו הכוללת חגורה המצרה את מראה המותניים  וחצאית ישרה או צרה.
http://www.craftsy.com/pattern/other/no-knit-scarf/865

לגבי בחירת צבעי האקססוריז החורפיים- צעיף, כפפות, כובע צמר, סריגים מגפיים וכו', מאוד יעיל שיש במלתחה פריט אחד בצבע נייטרלי ונפוץ (אצל רובנו זה שחור אבל אפשר גם בז', לבן, קאמל, אפור וכן הלאה) אותו תוכלי לשלב בקלות עם מערכת בלושת דומיננטית, ופריט נוסף צבעוני, שיאפשר לך להכניס צבע בקלות למראה אחיד שזקוק לרענון.

יש לך שאלות? רוצה לשמוע עוד? מוזמנת לעמוד הפייסבוק שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נגישות ורגישות

מכתב חשוב מלקוחה מקסימה, שהבאתי אותו כפי שהוא. פתוח, כנה ואמיתי. לוק הכי לביש, כשהוא נגיש- חנה אביטן אוקי, אז אחרי הרבה תהיות על העניי...